30 Ekim 2014 Perşembe

Kingdom Online Kral Mezarı

Selamlar,


Bugün sizlere Kingdom Online'ın en güzel zindanlarından biri olan Kral Mezarı'ndan bahsedeceğim. Bu zindan oyuna en son eklenen ve pek çoğunuzun görmediği yeni bir yer. Genel konsepti ise lav ve ateş. İsimden anlaşılabileceği üzere eski krallardan birinin mezarı var bu zindanda. 

Görsel olarak insanı hem içine çeken hem de uzak tutan bir şeyler var burada. 

Zindanın haritasına göre ilerlemek ve sona ulaşmak için 2 tane gidiş yönü var ama istediğiniz yerden gitmek diye bir seçenek yok. Önce soldan gitmeli ve o bölümün sonuna ulaştığınızda ışınlanma bölümünü kullanarak başa dönmeli ve sağdan giderek tüm haritayı gezmiş olmalısınız.




Girişten başlarsak, ilk etapta kendinizi Indiana Jones'un hazine aradığı mağaralardan birinde sanabilirsiniz. 






Yaratıkları aşıp ilerledikçe zindandaki korkutucu sesler ve bitmek bilmeyen koridorlar yolunuzu şaşırmanıza neden olabiliyorlar.





Ama benim favorim haritanın orta bölümlerindeki karşıya geçme yolu. Zorluk kavramına başka bir boyut getirmiş yapımcılar. Karşıya geçebilmek için aşmanız gereken bir çok sıkıntı var. Öncelikle bu yol dümdüz bir yol değil. Parçalara ayrılmış, aşağı ve yukarıya doğru hareket eden taşlardan oluşuyor. Ayrıca bir taştan diğerine zıplamaya çalıştığınızda adeta katliam yaratmak için eklendiği belli olan dönen bıçaklar tarafından karşılanıyorsunuz. Sanki kesilip biçilme tehlikesi yetmezmiş gibi aşağıda da lavlar ve ateşler yükseliyor. Kısacası burası uzak dur mesajı veriyor. Bu bize engel mi peki? Tabi ki hayır..




Soldaki yolu tamamlayıp sağa geçmeden önce önümüze son bir büyük engel çıkıyor, o da bu bu boss. kendisi iri ve çirkin olmasının yanı sıra verdiği alan zehir hasarı yüzünden canımızı okuyor. 




Sağdaki bölümü de bitirip sona geldiğimiz manzara ise aşağıdaki resimde mevcut. Odadaki her şeyin altın olduğunu düşünürsek bu Kral oldukça zenginmiş. Tabi bizi bu odada Kral değil lanet Mavi Cadı karşılıyor.




Sen de bu zindanı görmek, işkenceleri bizzat test etmek için Kingdom indir ve Kingdom online PvP tadını çıkar.

2 yorum :

  1. 30/11/2014 günü oyun saat ti ile 21:12 Civarında Server Gaia karus IProtection clanına giriş yaptım ve CSV ye katıldım ve 45 dakika sonra hesabım bloke edildi hesabımın korunması amacı ile OPT sistemi kullanmadan ve evimdeki pc harici giriş yapılamaz yani illegal aktivite de bile bulunmadım kendimden bukadar eminim. üstelik hesabıma bağlı anatolia da 80 rogue 1 77 savasçı 2 69 savaşcı 3 karekterimiz var Gaia da 71 rogue 1 78 priest 2. asgard 59 mage bu carları ben dişimden tırnağımdan biriktirdiğim paralarımla aldığım premiumlar kc ler ile 7 yıllık emekle bu günlere geldim 7 yıl demek ne demek az çok bilirsiniz. gaia açıldığı günden itibaren kastığım priestim 78 %75 oldu ben herzaman knight genie aldım knight genie bittiği zamanlarda ise pazara gidip oturdum ex almak için bu kadar karektere sağipken kxp kullanmadım kxp kullanan party de bulunmadım asla öyle bir hataya düşmedim. Lakin yapmış olduğum bi tartışmadan dolayı oyun içi mod veya yönetici tanıdığını ileri süren oyuncu tarafından tehdit edildim. Çantanı bankadaki paralarını ve carının üstündekileri boşalt gibisinden aldırış etmedim ve aradan fazla bir zaman geçmeden hesabım kapatıldı. söz konusu Tehditin ksc sini aldım tehdit resmini aldım bu kişinin bulunduğu klan

    server GAİA
    karekter karus mage
    nick HSP
    klanı UChihaMaster klanı üyesi [IMG]http://i.hizliresim.com/rmm0ZM.png[/IMG]

    YanıtlaSil